Mallorca

Hemma igen och det är så himla skönt att komma hem. Det tycker jag alltid men det kändes ännu bättre denna gång då båda pojkarna fick en släng av feber. Även jag blev ordentligt förkyld och är det fortfarande... Det är extra tufft när det är så himla varmt. Jag nästan önskade att det skulle regna när vi kom hem till Stockholm men det var riktigt varmt här också och lägenheten var så varm att jag tror att min hjärna kokade... Jag fick slänga på en tvättmaskin eftersom lillemans gose (även kallad snutte men denna är så gosig att den blev en gose...) var en toxic hazard  efter en vecka i sanden, på marken, ja ni vet... I normala fall tillåter vi inte att han får springa runt med tutte å gose i tid och otid men med en semester kantad av sjukdom och värme och annat ovant gjorde vi ett avsteg från vår vanligtvis fasta regel att dessa har man bara när man ska sova. Därav äckligheten och tvånget att kasta den i tvätten.

Jag måste säga att jag själv påverkades otroligt mycket av värmen nu som gravid. Lyckligtvis har jag gift mig med den mest fantastiske mannen i hela världen. Ultramaken tvingade mig att ta det superlugnt och tog hand om allt. Och detta med ett leende på läpparna hela tiden. Fatta vilken superman han är!! Jag fick dock och har fortfarande dåligt samvete över detta.

Bilder från resan kommer. Just nu orkar jag inte lyfta mitt feta arsle från fåtöljen... Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0