Tar chansen

Det härliga vintervädret gör att morgondagens träning får bli längdskidor. Det var alldeles för länge sedan nu och enligt skidspår.se finns det dragna spår på en golfbana i närheten. De ska tydligen vara bra (med Stockholmsmått mätt...) så det är bara att passa på. Barnens gudföräldrar har lovat ta hand om barnen så jag och ultramaken ska få en stund ihop. Ganska komiskt att åka på en golfbana men det är väl å andra sidan den enda gången jag tar mig till en golfbana. När man, som jag, är uppvuxen så högt upp i Sverige som man kan komma är man bortskämd med riktigt fina skidspår som någon verkligen lagt ner tid på. Här nere kallar man det draget spår om någon nån gång åkt skidor på ett ställe. Ibland undrar man om det till och med gills om detta skedde förra vintern... Ja, ja, jag är glad om jag har lite snö att åka på så jag får använda mina fina skidor.


Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, man får inte vara kräsen när det gäller sånt här nere... Nu väntar vi bara in era fina barn...

2010-12-05 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0