Äntligen lite motion!

Det är frustrerande att vara så förkyld att man inte ens kan gå ut på promenad men idag kände jag mig så mycket bättre att det var dags att ge sig ut igen. Jag och Storeman gav oss ut på en vinterpromenad och det var riktigt skönt!

Imorgon åker vi upp till mamma och pappa och firar den traditionsenliga julen i Norrland. Jag kan inte tänka mig att fira jul någon annanstans. Barnen får också möjlighet att skämmas bort med extra mycket kärlek och omtanke av sin mommo och moffa och stormommo och stormoffa. Det känns så bra att de har en sån fin relation med mina barn. Det kommer jag också se till att ha den dagen jag blir farmor eller mormor.

Jag hoppas bara att det inte blir alldeles för kallt så att vi inte kan vara ute så mycket som vi vill. Jag ser fram emot mycket skidåkning och även löpning - yay!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0