Även en junkie behöver vila ibland

Idag behöver min kropp vila och det får den faktiskt. Träning i all ära men ibland är det annat som behövs. Jag känner av triceps, biceps, latissimus dorsi, deltoideus, trapesius major.... Jag blir trött i dem bara av att skriva nemnen på dem, puh! Mamma/barngympan var riktigt bra i torsdags och jag kan inte annat än att njuta lite i hemlighet av värken i musklerna, hihi. Spinningen känner jag aldrig av så det är lungt. Jag laddar inför en löpartur imorgon och tänker springa även fast jag får ont i höften efteråt... Jag vet, det är förmodligen inte så smart men jag ska inte springa så länge. Hur kan man hålla sig? Ska ringa och tjata på ortopeden på måndag igen. Kan tjat ge en förtur måntro?

Om någon därute har tips på bra spinninglåtar kan ni väl kommentera inlägget. Jag ska ju lägga upp ett nytt pass nu, jippi! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Vi har massor med musik, allt från tung, party till lugn. Säg vad du behöver så kan jag/Anders kanske hjälpa dig med motprestation att du tokpeppar mig!!;) Behöver det.

Kram

2009-09-13 @ 20:20:11
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0