Testar en diet...

...som kallas magsjuka. Don´t try this at home. Jag avskyr visserligen allt som kallas metod och diet helt enkelt för att det är vansinne, ja du läste rätt, det är vansinne. Men just denna diet kunde jag liksom inte tacka nej till. Den kom oanmäld och våldgästade mig. Jag som njutit av en härlig måndag fick avsluta samma måndag med att ropa efter älgarna. Gårdagen spenderades i soffan i ett högst självömkande tillstånd och någon naprapat eller spinning var det inte tal om. Jag var helt enkelt riktigt ynklig. Nu börjar jag återvända till de levandes skara och har till och med fått i mig lite mat men fortfarande bor jag i soffan. Jag borde må ännu bättre imorgon. Kanske orkar jag t.o.m. ta en liiiten promenad.

Släng även denna diet bland de andra klåpardieterna! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0