Är fundersam idag...

...och har mycket att fundera över. Är det ädelt att alltid vara the bigger person? Och i så fall hur är man det? Ska man själv alltid ta ansvaret eller är det ok att ibland faktiskt lita på att någon anna ska göra det? Jag försöker vara en bra, förnuftig människa men undrar ofta hur bra jag egentligen lyckas? Ska man kunna släppa alla oförätter snabbt, likt vatten på en gås? Jag försöker alltid hjälpa dem som ber mig om hjälp men får jag det alltid tillbaka? När ska man själv säga stopp? Som sagt, mycket att fundera över...

Nu ska jag tillbaka till träningen efter förkylningen och tänkte sparka igång det hela med en snabb promenad imorgon. Motivationen är hög och själv blir jag peppad av att se andra träna och se vältränade ut.

Här är jag om ett par veckor... inte riktigt kanske men snart så =) Loose your mummy-tummy!

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0