Ännu lättare att träna...

...med vår nya Babyjogger:

Det är bra att ha en ultramake som är så duktig som min är!

Ibland går det flera tankar i mitt huvud som liksom löper parallellt men där banorna inte har kontakt med varandra... Jag har sedan flera dagar tillbaka bestämt att jag skulle ta med mig barnen till vårdcentralen och vaccinera oss idag. Storkillen var ju fortfarande sjuk så det gick ju inte men lilleman och jag tog oss ned till BVC, stod i kö i 1 1/2 timme och fick tillslut våra sprutor. Jag visste också att man inte skulle träna samma dag utan bara ta det lugnt. Ändå satt jag här igår och planerade vad jag skulle träna idag och att jag skulle testa mitt nya gummiband... Ja, ja man kan inte vara klarast i skallen varje dag.

Imorgon ska jag träna om jag inte har några biverkningar som sätter käppar i hjulet. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0