Träningsvärk

...är ju bara för skönt, eller hur? Gårdagens pass med ultramaken satte sina spår precis som jag trodde. Låren känns mycket ömma men det är som det ska. Man måste ju känna att träningen satt som den skulle. Idag tar jag mig en vilodag. Ute är det alldeles för kallt för konditionsträning, -18, och min kropp behöver vila från styrketräning idag. Jag hoppas hoppas att det är varmare imorgon så jag får testa mina nya skidtights och mina fina skidor. Dessutom saknar jag löpningen. Det var alldeles för länge sedan nu men å andra sidan måste jag passa på att åka skidor nu när jag har garanterad tillgång till snö i ungefär en vecka till. Därefter dröjer det tilll februari innan jag får åka skidor igen.



Nu är mitt corepass så gott som klart och jag har hunnit testa det på ultramaken några gånger. Han tycker också att det är bra. Jag börjar närma mig mitt forna jag...



...men jag stressar inte. Det får ta den tid den tar.

Hur går det med din träning över julen? Du glömmer väl inte bort dig själv? Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0