Längtar efter måndag

Ja, faktiskt. Anledningen är att jag och en kompis bokat spabehandlingar och ska lyxa till det lite för oss. Jag vet inte när jag fick en ansiktsbehandling sist. Det kan noga vara nästan ett år sedan. Med andra ord alldeles för länge sedan. Jag måste dock ta med mig Lillan men förhoppningsvis sover hon hela förmiddagen. Man kan ju hoppas. Hon brukar göra det.

Från och med imorgon går träningen in i en ny fas, en ny fyraveckorsperiod har löparcoachen fixat åt mig. Kommande vecka innebär 40 minuters distanspass, 70 minuters långpass och 20 minuters jogg utöver mina styrkepass och spinningpass. Kommade period fokuserar på långpassen vilket ska bli kul. Jag hoppas snön smälter bort nu så jag och Lillan kan använda babyjoggern. Då kommer jag kunna göra många pass dagtid istället för efter att ultramaken kommit hem.

Nån som har tips på bra vätskesystem för tjejer?

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0