Vilodag 2

Insåg att det inte blir löpning idag eftersom ultramaken kommer hem mycket sent. Får flytta passet till imorgon med andra ord. Då blir det 45 minuter distans.

Nu sitter jag och förbereder träningen jag har om en stund med en PT-kund. Vi håller till utomhus idag och använder vad som finns för att få till ett härligt pass.

Insåg att det nu bara är 2 veckor kvar till maran. Hjälp! Nervöst men kul. Hoppas du kommer och hejar på mig! Jag behöver positiv energi hela vägen. Jag och ultramakens variant av en romatisk weekend kanske inte är likadan som hur de flesta skulle lägga upp den men det är romatik för oss - att få springa ihop. Undrar hur många minuter det tar innan vi saknar barnen...

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria Carlsson

Hej! Roligt att det gått så bra med din PT utbildning, grattis!

Kram från Maria

2011-05-12 @ 12:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0