Välkommen sol!

Aaaaah, vad lite sol kan göra. När ultramaken kom hem från träningslägret drog jag direkt på mitt intervallpass; 4x2 minuter i strålande sol. Min onda TV-spelsaxel ömmade till en början men den fick ge med sig. Innan passet hade jag rusat runt och fixat inför Storemans kalas och efter passet var det bara att greja med det sista. Chokladtårtan gjorde succé och tog helt slut. Lika bra det. Då har man inget som lockar en i kylen.

Veckan som kommer har jag två PT-kunder inbokade och jag är grymt taggad. Ska bli kul att köra igång på allvar med en av dem och forsätta det vi började med den andra.

Förresten hur jobbigt är det inte när man hittat ett perfekt par skor och så finns de inte längre att hitta på jordens yta... Frustration! Har en fest i juni som jag nu börjat fixa inför och jag tror jag hittat en klännning jag vill ha...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0