Sommarkänning

Jag var och köpte blommor till balkongen idag och insåg att det snart är juni. Nice! Ska bli otroligt skönt att kunna umgås med familjen hela sommaren. Bara göra vad man känner för och hinna med lite Norrland och lite Gotland. Få se vad annat vi hittar på.

Igår kom mina visitkort som var jättefina.

Ikväll blir det pulsspinning för min del. Denna vecka börjar jag lugna ner träningen inför maran. Det som inte byggt upp kroppen hittills kommer inte göra det innan det är dags. Självklart stretchar jag benhinnorna som bråkat lite men som redan blivit bättre efter superövningen.

Läste lite på olika bloggar igår och chockades av hur otrevliga folk kan vara som kommenterar. Varför säga nåt om man inte kan säga nåt snällt? Självklart har jag gärna många läsare på min blogg men inte till vilket pris som helst. Sådana gånger är man glad att det i princip bara är "närmast sörjande" som hittar hit.

Hur ser din träning ut idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Idag blir det 7km lätt distans! :)

2011-05-18 @ 13:06:55
URL: http://tentorochpoang.blogspot.com
Postat av: Hejamamma

Låter härligt, Linnea!

2011-05-19 @ 12:36:41
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0