Sköna maj välkomnas...

...med 2 timmars löpning. Efterssom vi bokat date med vänner kl 2 insåg vi att vi skulle få trixa till det för att hinna träna både jag och ultramaken. Jag ställde klockan på 6 och vi klev upp och åt frukost. Därefter stack jag ut på mitt 2-timmarspass. Det gick grymt bra! Jag kunde trycka på hela vägen men höll tillbaka för att hålla mitt långpasstempo. Var sak har sin plats. När jag kom hem berättade min fina, nya klocka för mig att det skulle ta mig 37 timmar att återhämta mig helt. Jahaja, trist för den då eftersom jag har 50 minuter distans på schemat imorgon men vi kan kalla det återhämtningspass...

Nu ska jag vispa ihop lite pannkakor med sylt och grädde som ska stå på bordet när ultramaken trallar in.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0