Skön helg!

Helgen har spenderats på träning och vänner. Precis som det ska vara. I lördags höll jag i core som jag kommer göra nu varje lördag. Jag blir så glad när jag får höra att jag är uppskattad som instruktör och att de var glada att jag nu skulle hålla i lördagens pass framöver. Växer några centimeter...

Vi bjöds sedan på god middag med goda hemmagjorda såser och trevligt sällskap såklart!

Igår var det ju långpass på schemat som sagt och idag säger faktiskt klockan åt mig att jag ska vila för återhämtning. Ja, en liten stund till kanske men i eftermiddag blir det distanspass. Efter all träning på förmiddagen mötte vi upp vänner på Skansen där vi hittade en del djur, trots kylan. Vart tog värmen vägen? Jag fick åter frågan om hur jag hinner med all träning. Ja, jag tränar ganska mycket och ultramaken tränar ännu mer. Det tar upp mycket av vår tid men vår hemlighet är att vi prioriterar varandras träning. Det suckas aldrig när den andra ska ut och träna och det ges aldrig nåt dåligt samvete. Vi vinner båda på att vi får träna.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0