Pre-race jidders

Hade lite svårt att sova inatt. Kanske spänningen ifrån igår, kanke lite nervositet inför maran på lördag. Dagen närmar sig och tyvärr börjar jag tänka på den begränsade tid jag hunnit löpträna inför loppet. Bara sedan januari i och med att Lillan kom till världen i september. Just därför har jag inget tidsmål. Jag skulle kunna tänka mig att jag vacklar in på runt 5 timmar men blir det mer gör det inget och blir det mindre är det en bonus. Jo, jag vet, det är ganska långsamt men denna gång ska jag bara fokusera på att ha det roligt och njuta av upplevelsen tillsammans med ultramaken.

Idag känner jag av träningspasset min ryska vän utsatte mig för men det är inget som bekymrar mig. Sista löppasset blir på torsdag bara för att värma upp systemet och inte stelna till. Sen kör vi på lördag!! Kommer du och hejar?

Kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh så spännande! Lycka till!

2011-05-24 @ 14:17:50
Postat av: Angel19

Jag hejjar ALLTID på dig oavsett vart jag är, ser framemot att ge er en omgång på söndag!! Hejja Falkarna!!

2011-05-24 @ 19:15:45
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart jag kommer och hejjar!

Som "smygläsare" har jag smittats så av dina inspirerande inlägg! Häftigt vilken resa du gjort och gör - hur allt liksom blir möjligt bara man har rätt inställning!

Och rackarns vilken bra löpcoach vi har va :-)

Lycka till & ha riktigt skoj på lördag!

2011-05-25 @ 13:21:09
Postat av: Hejamamma

Kul att du kommer in och hejar. Då måste jag åtminstone låtsas se oberörd ut ;). Ja, vi har en riktigt bra löparcoach =)

2011-05-25 @ 19:33:48
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0