Pirr i magen...

Idag, om två veckor, har jag gått i mål på Stockholm Marathon och är riktigt nöjd med mig själv. Joru, så är det. Det har jag bestämt mig för. Jag kommer säkerligen ha ont eftersom jag inte kört så mycket långlöpning men lite smärta rensar magen eller vad är det man brukar säga...? Det kan ju inte bli värre än sist jag sprang maran när jag fick ont i knäet efter 5 km. Knäppt? Jorå men det ligger inte i min natur att bryta. Inte så att jag tycker andra är svaga som av någon anledning bryter men jag är inte riktigt så generös när det gäller mig själv. Jag vet att jag skulle älta det om jag bröt. Jag har brutit ett enda lopp i mitt liv. Det var nästan 10 år sedan men jag tänker på det ännu. Idag har jag accepterat det men det satt långt inne.

Idag var det core på schemat. Kul som vanligt men sidoplankan var väldigt jobbig idag...

Imorgon är det intervaller som gäller och därefter styrka. Tror jag ska hoppa in i fria viktergymmet och skrämma lite grabbar med ryck och stöt. Alltid lika roligt att se deras reaktion när man som liten tjej (that would be me) kommer in i den delen av gymmet och ser dem slicka väggarna. Man får hela gymmet för sig själv, ja förutom en liten publik då...=). Jag kanske luktar...? Har aldrig tänkt på det men jag brukar hålla mig fräsch på gymmet. Häng med vettja!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Imponerad hur bra du kommit igång efter graviditeten. Vilket startled? Ska också köra..

2011-05-14 @ 21:53:41
URL: http://lillamimsan.blogspot.com
Postat av: Hejamamma

Tack, Sara! Jag startar 11.30.

2011-05-15 @ 08:43:07
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0