Mmmmm - massage

Efter en rolig träningstimme med en PT-kund bjöds jag på massage. Otroligt skön var den. Fru PE är en trålande massör om jag får säga det själv. Än bättre var att herr PE dessförinnan bjöd på lunch. Lyxigt! Under massagen kom massören inte oväntat fram till att fru Falk har ganska svårt att slappna av... Ganska stel trapezius.

Vad händer på företagsfronten då? Jorå, det tar sig. Inom en vecka kommer hemsidan vara uppe och då hoppas jag du går in och kollar. Jag är redo att köra! Kanske är det du som vill komma igång eller komma vidare med träningen?

Kram

Kommentarer
Postat av: Angel19

det finns med andra ord lite för mig att arbeta på för att fru Falk ska bli mjuk i HELA kroppen.

Trevlig helg!

2011-05-13 @ 12:49:31
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0