Lite pinsamt...

Vaknade i morse med jordens träningsvärk i min högerarm. Varför? Jag utmanades av ultramaken och Storeman på hans nya PS3 Move i ett spel där man skulle vara gladiator. Tydligen var jag ganska rolig att titta på. Har en förmåga att ge ALLT. Men snart droppade deras hakor i golvet när jag sopade mattan med dem. Har lite svårt att koordinera mina attacker dock och kör istället efter principen all in. Därav träningsvärken antar jag.

Glömde berätta om mina asgrymma solglasögon som kom med posten igår. Jag fick ett par X-kross som nog är de skönaste paret solglasögon jag någonsin haft. De kommer att bli toppen på kommande träningspass.

Nun har jag precis kommit hem från mitt corepass. Kul som vanligt. Tack till lillebror som tog hand om hela barnaskaran eftersom ultramaken håller i ett träningsläger denna helg.

Ikväll tror jag visst det blir grillat hos syrran. Nu ska jag knåpa ihop ett träningspass år en av mina PT-kunder.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0