Hallå, sommar tack!

Vad hände? Eller egentligen, vi bor ju fortfarande i Sverige och det är början av maj så vad förväntade jag mig egentligen. Let´s not be surprised...

Har suttit med gammeldatorn och försökt knåpa ihop ett spinningpass. Det tog ganska många timmar men nu är det klart och det blev bra om jag får säga det själv. Ett pass att slipa formen med. Vill du testa är det bara att holla at your girl! Jag har verkligen fått en nytändning vad gäller spinningen. Det är så kul varje gång, trots den sena timmen (kl 20...).

Igår eftermiddag körde jag ett 50 minuters distanspass med stela ben. Inte så konstigt med tanke på långpasset dagen innan. Det som gör mig väldigt glad är hur avslappnat jag springer nu. Pulsen sköter sig exemplariskt; en snittpuls på 151 vilket är 71% av max = perfekt för ett distanspass. Maran får det att killas i magen då det ska bli så kul!!

Blir det nån tävling för dig snart?

Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan!

Måste ge mig till känna då jag hittade din blogg för ett par veckor sedan och läst lite om din träning och din väg till PT! Grattis till lic! Kör hårt på spinningen ikväll, vore kul att komma någon gång och se hur du lägger upp ditt pass. Ska försöka få till det någon vecka när som helst..! ;) Kanske ses ikväll, även om jag tänkt hålla till i gymmet för lite tabata-intervaller! :)

/Maja (som har bp på torsdagar på proma)

2011-05-03 @ 14:27:40
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0