Finslip på gång

Jag körde mina intervaller idag och de gick riktigt bra. Känns bra inför maran... Efteråt var det styrketräning och jag stötte på en Smith-maskin jag inte var beredd på. Jag är van vi de där, du vet, där man vrider stången för att haka loss krokarna. Här skulle man lyfta upp stången från hakarna och sedan gick stången att röra framåt och bakåt. Blev lite konstigt när jag i knäböj trodde jag kunde luta mig bakåt mot stången och den bara for iväg... Tur att det bara var en stackare som fick se spektaklet.

Just nu kör jag faktiskt inte så strukturerad styrketräning i och med att det bara är två veckor kvar till maran. Självklart blir det regelbundna plankor, armhävningar och corepass men ingen tung styrketräning just nu. Längtar dock tills jag kan börja köra.

Vi drog också med ungarna till ett lekland i närheten. Om man tycker att ens egna barn kan vara lite busiga ibland tycker man inte det efter några minuter på ett lekland. Det är som om de vore uppfostrade av vargar. Alla hör hemma i filmen Made in England. Trampar över varandra och struntar i att ta hänsyn, helt sanslöst!

Nu blir det middag och ultramaken valde att göra hemmagjorda tunnbrödrullar. Ibland får det bli enkelt, bara det inte är för ofta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0