Det gick så bra så!

Då kan jag berätta om det. Jag blev kallad till en rekryteringsträff på Sats idag och skulle dit för att visa upp mina färdigheter som PT. De gillade vad de såg och vill att jag börjar jobba hos dem. Kul! En extra krydda var att jag fick träna min kund på engelska då hon var från Ryssland. Bra, då fick man öva på engelskan också. Den fungerade fortfarande.

Väl hemma var jag dunderhungrig men möttes av ultramaken och två härliga ungar som hade saknat mig. Deras kramar gjorde att jag överlevde fram tills att middagen var klar. Nu sover de och jag känner ett kaffesug utan dess like. Dags att koka med andra ord, för du vet väl att kokkaffe är det bästa kaffet!

Kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh - GRATTIS!!!! Vad kul! Ska du tacka ja? :)

2011-05-23 @ 19:41:07
URL: http://www.healthbyhelena.com
Postat av: Hejamamma

Helena - Vi får se. Lite detaljer att reda ut.

2011-05-23 @ 21:54:17
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0