Tung styrketräning?

Kan det räknas som tung styrketräning att åka och storhandla själv med en baby i bilstol? Som grädde på moset kom en avstämning när jag väl baxat den flera meter långa pråmen runt stormarknaden. Upp med varorna från de fint packade påsarna på bandet. Ner med varorna i påsarna, nu inte så fint packat längre men allt kom hem helt. Väl hemma ska jag baxa 3 jättepåsar och en bilbarnstol med en tung baby från parkeringen till lägenheten. Nu når mina armar ner till tårna utan att jag böjer mig.

Utöver detta blir det inte någon träning idag. Ja, självklart varjedagövningarna men imorgon blir det långpass eftersom ultramaken har kundmöte idag efter jobbet.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0