Nya glajjer!


Det är ju inte det lättaste att fotografera sig själv. Kanske är det därför jag ser skum ut men bara kanske... Det finns en del andra variabler som kan spela in. Det var hög tid med nya glasögon. Mina gamla ser ut som något man hittat på gatan, plockat upp, tappat igen, en lastbil kommer förbi och kör över dem och därefter har man satt på dem på sig själv. Du fattar.

Gårdagens spinningpass var superkul! Jättemycket folk som var taggade och fulla av energi. Jag hade tänkt springa med babyjoggern men tiden fanns inte. Jag hade ett ärende inne i stan idag och i eftermiddag har Storeman judo.

Imorgon står 90 minuter löpning på schemat men då är också mamma och pappa här. Mina räddare i nöden!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0