Några sekunder för mig själv

Småbarnen sover och Storeman sitter med sitt nya PS3. Några sekunder för mig själv alltså.

Gårdagens spinning var inte fullsatt om jag säger så. Inte många alls. Kanske beror det på att det är sportlov här i Stockholm just nu. Det blir ju alltid lite torrare med så lite folk men träning blir det i alla fall.

Idag kör jag bara mina varje-dagövningar. Imorgon blir det styrketräning hemma eftersom ultramaken åker till Mora för att jobba för sin sponsor i samband med Vasaloppet. Jag tvingades stuva om lite i schemat men det funkar det med.

Jag är glad att jag nu äntligen börjat med att plugga inför PT-utbildningen. Jag gissar att möjligheten till studier under utbildningen kommer att vara begränsat. Tur att jag har vana av 5 års högskolestudier...

Vad tränar du idag?

Heja mamma!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är du utbildad till?

2011-03-03 @ 10:53:23
Postat av: Hejamamma

Hej Linnea,

Jag har en Pol. Mag. examen med statsvetenskap som huvudämne förutom mina utbildningar inom träning.

2011-03-03 @ 13:06:02
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0