Lite nervös

Imorgon startar utbildningen och om 3 veckor hoppas jag kunna titulera mig licensierad Personlig Tränare. Just nu är det många "Tänk om..." som snurrar i mitt huvud; tänk om jag kan mindre än alla andra, tänk om jag förberett mig för lite, tänk om jag inte klarar det... Ja, allt detta kan mycket väl hända och om det gör det är det faktiskt inte jordens undergång. Det allra viktigaste i mitt liv finns fortfarande kvar; familjen. Jag brukar alltid tänka på dem när jag är jättenervös. Inget av mina barn tänker mindre om mig om jag skulle misslyckas och ultramaken likaså. Sedan har jag ju aldrig behövt göra en omtenta under mina 5 års högskolestudier och kanske är det just för att jag alltid är förberedd som jag har dessa tankar.

Idag kan jag mycket om kost och näringslära. Det är knappast så att jag läst ett par artiklar och utifrån det inbillar mig att jag vet vad jag pratar om. Nu hoppas jag lära mig ännu mer, bli ännu bättre och kunna tillföra ännu mer till mina kunder. Träning har jag jobbat med i många år och hoppas kunna göra det många år till. Nej, jag börjar inte på noll och kommer heller aldrig vara fullärd. Detta är nästa steg i utvecklingen! Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till lil'sis! You can do it!!!

2011-03-28 @ 18:15:55
Postat av: Pia

Lycka till! Det kommer gå strålande! Du tar väl emot online kunder?

2011-03-29 @ 08:14:02
Postat av: Angel19

Du fixar det galant!

2011-03-30 @ 09:48:12
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0