Core-lördag

Passet gick jättebra och deltagarna verkade nöjda. "Rekord i stånk och stön" var en kommentar jag fick av en glad men svettig tjej. Dessutom var ventilationen kaputt i hela gymmet. Det kändes som att hålla pass i ett växthus. Jag behövde inte oroa mig för att folk inte blev varma i alla fall.

Nu laddar jag för morgondagens 2-timmarslöpning. Det ska bli kul men lite trist att springa själv så länge... Ingen därute som vill hänga med en stund i alla fall? Kom igen!

Ikväll kommer syrran med familj på middag. Det blir lite grekiskt inspirerat. Det är dock fortfarande ingen som tipsat mig om bra sällen att bo på i Aten-trakten, vid kusten. Help!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0