Uppdateringar

Innan loppet frågade jag min käre ultramake om han ville att jag skulle uppdatera på min blogg hur hans tävling går. Det skulle jag inte behöva eftersom hans support skulle twittra och blogga. Känner jag Roland rätt lägger han inte mycket tid på tekniken utan mållåser på Andreas, som sig bör men många är ju intresserade av hur det går. Alltså kände jag mig manad att lägga upp lite rapporter här då jag inte har så många av de intresserade på Facebook.

3/6 ca 20:00 Pratade precis med Andreas som nu hunnit drygt 9 mil efter 10 timmar. Bara 38 timmar kvar att springa alltså... Piece of cake! Han ligger 2a efter nån som verkar tro att det är ett 12 timmarslopp... (Den mannen har nu brutit...)

4/6 09:40 Ny rapport: Andreas leder nu och har hunnit 181 km. 6-7km före 2an. Han mår riktigt bra och krigar på. Snart bara 24 timmar kvar att springa...

4/6 11:00 Rapport: Pratade med Andreas vid 11. Då hade han hunnit 193 km och satt ned för första gången. Han lät ganska trött men var nog mest sömnig. Magen höll fortfarande, inga skador och 2an var nu ca 1 mil efter.

I skrivandets stund bara 17,5 timmar kvar nu. Lätt!

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tusen tack för uppdateringen Jessica, och hälsa bästa coachen med en massa pepp från Anna och Krister!

2011-06-04 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0