Stackars mig, asså...

Vilken jobbig dag jag hade igår... Puh! Jag vet inte ens var jag ska börja...

Ok, på morgonen startade jag dagen med ett härligt löppass innan det blivit så där jättevarmt. Solen sken, jag sprang nere vid Edsviken, benen och kroppen kändes lätta och fulla av energi. Första löppasset sedan maran och denna morsa är på G... Väl hemma fortsatte jag med några styrkeövningar; djupa knäböj, raka marklyft, frivändningar och armhävningar. Kroppen var igång!

Därefter åkte vi till syrran som ville ha lite hjälp med att förbereda sitt firande av hennes och hennes makes 10-åriga bröllopsdag. Det var i och för sig lite svettigt då hon fått för sig att jag skriver fint och kunde ordna med bordsplaceringskorten till festen som vi ska på senare idag. Med en dator löste det sig. Ja, å sen tvingades jag göra det jobbigaste av allt. Och det i den här värmen...



Asså, stackars mig... ;)

Nej, gårdagen var inte så värst jobbig. Känns som om jag kommer hitta många ärenden att ta itu med hos syrran om vi får många varma dagar i sommar.

Idag drog jag med min fina mamma på mitt corepass. Hon var grym!

Snart är det dags att börja piffa till sig inför festen ikväll. Hjälp, var ska jag börja? Jag utlovar bildbevis på vad lite spackel, en fin klänning och snygga skor kan göra av en ankunge.

Kram

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Usch, inte ett dugg avundsjuk ;-)

2011-06-11 @ 15:07:43
URL: http://daysofmirandak.blogspot.com
Postat av: Maja

Under pressure! ;)



Hoppas ditt pass gick bra idag och att du inte halkade på det extreeemt hala golvet (jag och C måste ha svettats av vår glitterlotion under passet...), och sorry att vi var sena! :)



Veckan som kommer ser tajt ut för mig för en träningsdaten men du är hemskt välkommen på mitt bp-pass på tors om du vill köra lite styrka för hela kroppen! :) Kram maja



2011-06-11 @ 23:12:40
URL: http://majao.blogg.se/
Postat av: Ultramaken

Du är den vackraste kvinnan på jorden. Klänning eller löpartights spelar ingen roll.

2011-06-12 @ 08:34:48
Postat av: Hejamamma

Maja - Kanske dyker upp på ditt pass då. Otroligt länge sedan jag körde BP...

2011-06-12 @ 09:50:28
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0