Löpning och läskiga planer...

I måndags testade jag äntligen min nya camelback.

Testet utfördes på en extra effektiv runda. Planen var att vi skulle åka till syrran ca 8 km bort. Effektiv som jag är kom jag på att mitt löppass kunde fungera som transport dit. Jag kom dessutom på att det var ett ypperligt tillfälle att testa camelbacken på. Den fungerade alldeles utmärkt! Satt skönt på utan att skava.

Jag har dock ännu inte fått tummen ur och kalibrerat fotpoden och gpspoden med min klocka. Det får bli nästa projekt. Jag är ganska nyfiken på hur fort jag verkligen springer och hur långt jag kommer. Nu har jag äntligen skaffat mig en ny telefon. Det blev en iPhone och i den har jag ju också ha koll på passen. Jag försökte flytta över mina kontakter via bluetooth men det gillades inte. Skitteknik! Jag gör förmodligen fel...

Dagen träning blir lite svingande med min nya kettlebell. Har nu köpt en 8 kg då jag har en bit att gå innan jag blir hulken.

Vad var de läskiga planerna då? Jo, imorgon ska jag åka iväg på en 24 h lyxkryssning med Silja Galaxy. Det läskiga är att jag ska åka själv. Ja alltså jag ska inte vara ensam på båten. Det är en kryssning anordnad av Loppi.se och Tallink Silja som jag blir bjuden på tack vare bloggen. Det är dock ingen jag känner (ännu) med på kryssningen och framförallt lämnar jag familjen hemma. Hur ska detta gå?

Jag återkommer med uppdatering om hur det gått...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0