Glad midsommar

Bättre sent än aldrig, eller hur!

Min midsommar spenderades hos syrran och hennes familj tillsammans med dem och ett par bekanta till dem samt allas barn. Liksom så många andra startade vi med sillunch som var riktigt smarrig. Ultramaken har en paradrätt han kallar sommartårta som består av philadelphiaost, rödlök, gräslök och stenbitsrom som man smetar på Finn krisp.

Därefter valde ungarna att bada - inte jag.

Det var lite kallt!

Vi hann självklart med att grilla också.

Lite sol letade sig fram mellan molnen...

En trevlig midsommar, helt enkelt.

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Vi åkte en sväng till Mulle Meck-parken som Lilleman verkligen gillade. Så mycket att han inte alls ville åka hem... Där lyckades vi träffa på flera bekanta. Bland annat coola Maja.



Vad gäller träningen har den fått vänta sedan i torsdags på grund av en trilskande hals. Fy för att inte få träna! Jag längtar sååå.

Kommentarer
Postat av: Fanny

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 04:35:10
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0