Bloggkryssningen del 2

Loppigrundarna Katarina och Charlotta höll en föreläsning om hur det gick till när de grundade Loppi. De berättade också om hur de fyllt en lastbil med grejer som de sedan körde till ett barnhem i Lettland. Inte ett öga torrt. Jag skulle gärna göra detsamma men frågan är om jag sedan skulle klara av att åka hem utan att smuggla med mig alla barnen...


Leila Söderholm bjöd sedan på en bra föreläsning om träning och hälsa vilken avslutades med ett 20 minutersträningspass uppe på discot:


Vi fick dessutom publik som nog förvånades något av detta gäng tjejer som helt plötsligt dök upp och körde ett kort men intensivt träningspass. Med oss hem fick vi en skiva med passet som bestod av ett antal övningar man körde tre gånger. 19 minuter tog det och även idag känns det i rumpa och lår. Jag är ju lite all in när det gäller träning. It ain´t over ´til it´s over - right!

När jag kom hem packade jag upp den välfyllda goodiebagen:

Där fanns bland annat två prenumerationer (en fick min snälla syster som tog hand om mina barn), en Me and I tröja, mössa m.m.

Imorgon blir det mer lyx för min del då jag och Storeman åker till Yasuragi på spa för att testa deras Yasuragi Kids.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0