Bloggkryssning

Nu är jag hemma efter en härlig bloggkryssning anordnad av Loppi.se och Tallink Silja. Ett helt dygn för mig själv... Konstigt men bra kändes det.

Programmet var fullspäckat; besök på kommandobryggan hos kaptenen, skaldjursmiddag, vinprovning ena dagen och träningsworkshop, föreläsning från Loppi-grundarna, spa och information från Pistill andra dagen. Ja, du hör ju.

Det började bra med att vi alla fick varsin lyxhytt helt för oss själva:

En dubbelsäng bara till mig?

Kryssningen bjöd också på god mat:

Min favorit var såklart skaldjursplatån.... Mmmmm... Älskar skaldjur.

Båten vi åkte med var Tallink Siljas Galaxy och är nog den fräschaste båt jag åkt med. Tvättade bort "Finlandsfärjestämpeln".

Jag återkommer om lite mer detaljer kring de olika punkterna på agendan...

Det var skönt med tid för mig själv men åh så skönt att komma hem till mina fina barn.

Gullungar!

Nu ska jag gå och leka med Lilleman.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0