Yeeehaa!

Pardon my French men shit asså vilka skor jag har! Jag menar förstås mina nya Icebug-skor som ultramaken och barnen gav mig i julklapp. Jag sladdade inte till det minsta, det var som om de var de bästa vinterdäcken på en fyrhjulsdriven bil. Kort pass men det gav ändå en indikation. 

Jag har nu officiellt äntligen kommit iväg på mitt första löppass. Ja, eller jogg-pass var det väl egentligen. I behagligt tempo joggade jag i 15 minuter bara för att känna efter och börja lugnt. Det är mycket viktigt efter en förlossning att låta det ta sin tid för att inte få problem med t.ex. framfall eller urinläckage. Det är därför som jag kniiipt värre än Susanne Lanefeldt och kört mina plankor. Jag hoppas det fått effekt. Löppasset idag kändes underbart. Konditionen var som om jag aldrig varit borta från träningen och benen likaså. Ländryggen blev lite trött och signalerar att det är dags att börja jobba.


Då kör vi!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Lotta Johansson

Härligt för dig med löpningen. Lycka till mot Stockholm Marathon!

2011-01-09 @ 10:59:42
URL: http://www.newlinesport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0