Tisdag betyder spinning

Ikväll håller jag mitt pulsspinningpass kl 20 igen. Längtar redan. Förut var jag lite skeptisk till den sena tiden men jag har insett att när man har småbarn är det en helt ok tid. Jag hinner busa och leka med dem, äta middag, natta Lilleman, och när sedan Storeman kommer hem från orienteringsträningen sticker jag iväg till gymmet. Denna vecka håller jag pass även på fredag kl. 17 då jag vikarierar för en kollega. Vilken bonus! Mitt joggingpass på 25 minuter flyttas därför till torsdag. No harm done men det är viktigt att prioritera de viktigaste passen. I mitt fall är det löpningen då Stockholm Marathon hägrar i slutet på maj. Om man inte hinner med alla pass, se över vilka som är viktigast (inte roligast) och se till att dessa genomförs!

Nu har jag frallor i ugnen och det luktar ljuvligt här inne.

Heja mamma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0