Testar nåt nytt



Jag har förut varit heeelt emot proteinshakes men ska nu faktiskt göra ett försök. Jag är inte den som inte kan ändra mig om något visar sig vara bra. På kvällarna försöker jag minimera kolhydraterna till förmån för protein och jag har testat allt möjligt i matväg men är ändå så himla hungrig; ägg, sill, keso (hur kan alla älska keso...?) m.m. men jag tycker inte det är så gott på kvällen och jag vill inte vara hungrig när jag lägger mig. Jag tror dessutom att amningen suger massa energi eftersom jag kan äta hur mycket som helst utan att bli nöjd och jag går dessutom ner i vikt. Alltså kommer jag ge detta en chans. Den är inte fylld med socker eller aspartam dock lite sukralos...

Jag återkommer om hur det funkar för mig...

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0