På skakiga ben...

...grejar jag med bloggen. Nu har jag lyckats få dit en bild i alla fall men hur gör man när man flyttar på texten i headern? Vet du? Jag är en riktig nybörjare när det kommer till sånt här men man måste ju testa annars lär man sig aldrig. Vad tycker du, blev det bättre eller sämre än tidigare?

Idag har jag vilodag från träningen och det behövs! Jag tänker inte bli sjuk och måste låta kroppen återhämta sig mellan passen. Självklart gör jag mina dagliga övningar men det blir ingen hårdträning.

Igår var det spinning som stod på schemat. Det var roligt och jag hoppas kunderna också tyckte det. Jag har verkligen fastnat för pulsspinning och det är roligt när man kan dela med sig av denna glädje och få även nybörjare att se nyttan med att veta pulsen när man tränar och därför få ut så mycket som möjligt av sin träning. Jag längtar efter mina nya cykelskor. Mina gamla har tjänat mig väl men häromdagen fick jag syn på dessa:

Visst är de fina! Det måste väl vara ok att köpa nya när man haft sina gamla i 8 år, eller vad säger du mamma?

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker att du kan ha dina gamla ett tag till

2011-01-19 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0