Nästan

Jag har redan nästan uppnått ett av de mål jag har för året; att lära mig sticka något användbart.

En liten, citrongul vante börjar se dagens ljus. Nu är det i princip bara tummen kvar att sticka på den här vanten. Yey!

Ingen utomhusträning idag heller. Det är -25 grader ute... Suck! De gamla övningarna idag igen.

Tack alla ni som hjälpt till att stilla min nyfikenhet gällande vem som läser bloggen;

Lotta - Ja, visst krävs det lite extra av oss småbarnsföräldrar men även vi mammor är värda att satsas på av oss själva framförallt. Det går, med mycket planering och karaktär.
Madde - Börja direkt efter förlossningen om inget speciellt tillstöter men skynda långsamt. Om du inte hittar tips du söker i bloggen får du höra av dig så hjälper jag till om jag kan.
Linda - Härligt med Tjejklassikern! Jag har den Svenska Klassikern som mål men det blir om ett par år. Måste lära mig crawla ordentligt först. Löpträningsprogrammet kommer imorgon!
Åsa - Träning är en livsnödvändighet, eller hur!

Tidigt på fredag morgon (05:35) börjar resan hemåt, äntligen. Borta bra men hemma bäst! Utan min mammas hjälp med barnen hade jag varit redo för dårhuset ;).

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Mammor rockar fett, eller hur? Då ska du få ett uppdrag, att lära mig sticka! Jag skulle också vilja kunna...har en mössa att sticka som jag skulle gjort för två år sedan. Kram

2011-01-05 @ 20:16:11
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0