Mycket sprit kan rädda mig!

Ja, inte sån som man dricker utan handsprit och ytdes. Mina händer känns alldeles stela av allt tvättande och spritande men jag gör allt för att begränsa magsjukan till bara Lilleman. Helst skulle jag tagit magsjukan själv om jag fick välja och skonat alla andra men nu hoppas jag att det stannar med Lilleman. Håll tummarna.

Ikväll har jag dessutom ett spinningpass att hålla i. Kul att vicka på andras pass. Då träffar man nya kunder som kanske inte hittar till ens eget pass. Ikväll är det inte pulsspinning men det är kul ändå.

Igår joggade jag efter att ultramaken kom hem från jobbet. Jag slås varje gång av hur härligt det är att vara igång med löpningen igen. Jag har verkligen saknat det. Det är självklart inte helt utan ansträngning ännu men det känns bättre och bättre. Det bästa är att höften inte besvärat mig alls ännu (ta i trä). Kanske har jag hittat the Formula. Jag har sagt det förr men nu kommer det igen: Core - do it!

Nu sover både Lilleman och Lillan. Jag bloggar å tvättar och ska nu röja i köket...

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0