Måndag betyder jogg

Ja, i alla fall denna och nästa vecka.

Precis hemkommen från passet med snor hängandes från näsan insåg jag precis men what the heck, det bjuder jag på. Newlinekläder från topp till tå, det finns inget bättre. Idag hade jag mina favorittights. De är verkligen toppen, sitter helt perfekt! Önskar jag hade fler par faktiskt men nu har jag fått beställa snygga, bra kläder från vårkollektionen...längtar!

Efter joggen (då en polishelikopter hoovrade ovanför mig, var jag kanske brottsligt cool?) körde jag viktiga övningar för ryggen:
Fällkniven



Och så denna:


Jag har nu uppgraderat mina höftlyft från detta:
Höftlyft ska rädda min höft! Jättevanligt att man är svag i höften.
Till en lite jobbigare variant som också kopplar på mer coremuskler:


Tänk på att träningen alltid ska vara en utmaning. Kroppen anpassar sig snabbt och därför måste du förändra träningen då och då för att komma vidare.

Igår testade jag ultramakens bålstyrka:

Han klarade alla 8 nivåer och vill nu bli kallad Mr. Level 8...

Nu sitter jag här och myser med barnen i mina nya jeans, eller jeggings som jag köpte idag. Lite spontant sådär men de känns som mysbyxor trots att de är storlek 25 (!), helt sjukt! De kommer se ännu finare ut på när jag kört löpning och spinning ett tag - bästa benformarna, det visste du va?

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0