Grattis till mig

Jag är den som städar hela lägenheten idag... Min plan att löka en hel dag brukar aldrig funka. Idag tänkte jag göra det men kom på att jag ska bara byta alla sängkläder, tvätta dem, dammsuga hela lägenheten, moppa, städa toaletterna...bara... Jag är ganska dålig på att bara slappa, tror jag.

Jag känner lite gegga i halsen men tror att jag ska ignorera det och ändå jogga mina 20 minuter idag.

Glömde skriva att jag hälsade på syrrans spa igår. Hälsobadet i Sollentuna centrum, högst upp i Scandic-hotellet. Så himla fint! Jag bara måste boka in mig där snart för en ordentlig ansiktsbehandling. Mitt ansikte törstar efter fukt.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0