En dag med "värme"

Kors i taket! Igår var det bara -6 och självklart kastade vi oss ut för att vara ute en stund.

Storeman tog in lite ved.



Jag tog med Lilleman och kusinen på en tur med rattkälken (ja, det heter rattkälke. Man kan säga snowracer också men det är mer rätt med rattkälke).

Sen hjälpte de sin moffa med att ge fåglarna mat:


Jag vågade inte träna igår p.g.a. förkylningen och den envisa rethostan. Min plan var att det skulle vara "varmt" även idag för att jag skulle kunna ge mig ut på premiärlöpturen men idag är det inte så varmt. Termometern just nu säger -27... Need I say more... Mina rosa skor skriker åt mig att de vill ut i friheten och min kropp önskar inget hellre än att få svettas och jobba men även idag får jag nöja mig med de dagliga övningarna. Imorgon kanske...

Imorgon kommer även ultramaken hem från USA. Min fine ultramake är nu svensk rekordhållare på 72 timmarslöpning! 384 km lyder det nya, svenska rekordet på vilket gav honom en andraplats i tävlingen. Helt fenomenalt!


Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0