Wow!

Sicket väder! Som jag hade laddat igår inför löppasset, jag till och med längtade efter att få ge mig ut men så började jag känna mig lite förkyld. Ultramaken rådde mig till att hålla på passet till igår för att känna efter om det blev nån förkylning så det gjorde jag. Märkligt nog blev jag besviken då jag sett fram emot att hoppa ut i snön men jag kände att det är bättre att vila så det inte blir nån förkylning. Idag känns det bättre, liiite snorigt men jag ska nog ge mig ut trots att detta väder är och touchar det extrema. Inga bussar går här i Stockholm nu men Icebugen går...

När ultramaken är klar med sitt 2 timmarspass är det jag som hoppar i mina varma kläder, lånar en Buff av ultramaken då jag insett att jag inte äger någon. Hur kan jag ha missat att köpa en Buff? Det bör åtgärdas!

1000 poäng till den som gör som jag och tränar utomhus idag! Vem är med?

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0