Värsta grymma tjejen!

Börjar koma ihop efter ett grymt pass med värsta bruden på gymmet. Det var ju dags att köra första passet på gymmet med min kund idag för att gå igenom hennes träningsprogram. Passet gick mycket bra och jag ska erkänna att jag är imponerad av hennes förmåga att bita ihop fastän jag mycket väl såg att det var ganska jobbigt ibland. Vilken kvinna! Hon kommer att se resultat snart kan jag lova. Efteråt njöt vi av den goa värmen i bastun innan det var dags att åka hem till ungarna och männen igen. Väl hemma blev det hemmagjorda hamburgare som passade likt handen i handsken efter ett hårt gympass. Smaskens!

Nu är det Melodifestivalen som gäller tillsammans med lite ostbågar som ultramaken och Storeman önskat.

Imorgon är det vila som gäller innan en ny fyraveckorsperiod av mitt eget träningsprogram tar sin början.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Att det var tungt det kan jag skriva under på. Det börjar kännas i kroppen, men det känns bra! Love the feeling! Tanks.

2011-02-05 @ 20:14:16
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0