Tunga ben

...har jag efter gårdagens spinningpass. Jag körde ett lite tyngre pass igår och det känner jag av själv också. Det var dock himla roligt och ganska mycket folk. Idag har jag vila från träningen men har precis avslutat ett annat typ av träningspass: storstädning av hemmet... Jag börjar tro att vi har problem med skadetomtar som springer omkring här och skitar ned. Ringer man Anticimex då, eller?

Jag har en att-göra lista som bara tycks bli längre och längre. Jag måste göra ett nytt core-pass och ett nytt spinningpass. Sen har jag lite blanketter till Försäkringskassan som ska fyllas i och dessutom måste jag komma igång med pluggandet inför PT-utbildningen. Jag inser att många av dessa saker skjuter jag bara upp men innan dagen är slut ska en sak vara åtgårdad. Undrar vilken som går snabbast?

Är det någon som har förslag på bra spinninglåtar?

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Wanja

Jag hade en instruktör ett tag som körde mycket hårdrock, nu är jag iofs en hårdrockstjej men det var riktigt bra.



Lycka till med städningen :)

2011-02-16 @ 11:53:13
Postat av: Hejamamma

Wanja - det är bara så svårt att hitta passande hårdrockslåtar men nån brukar jag få med. Har du nåt tips på låt?

2011-02-16 @ 19:26:13
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Angel19

Kiss och acdc är good shit!

2011-02-17 @ 14:58:05
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0