Seg

Det känns verkligen att jag sprungit ganska långt (allt är relativt...) 2 dagar i rad. Gårdagens 50-minuters distanspass gick jättebra, inte alls som i söndags. Jag hade grundat mycket bättre med mellis ett par timmar innan bestående av mina goda, halvnyttiga frallor och äpple. Jag såg även till att dricka ordentligt under dagen. Det hjälpte nog till. Jag måste bli bättre på att förbereda mig inför träningen. Gör du det?

Ikväll är det spinning igen med nytt pass och ny träningstopp. En jättefin som jag fick från Newline förra veckan. Bild kommer.

Jag är en av dem som följer Solsidan. Det är lite hatkärlek eftersom jag blir fysiskt sjuk av Olle. När han står där i Jyskkön och när han sitter i bilen med Fredde.... Jag blir så himla arg!!! Men det är bara TV...

På tal om det; har du sett filmen Baby Mama? Jätterolig! Se den!

Heja mamma! 

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Såg precis avsnittet på TV4 play och det kryper i kroppen när Ove sätter igång.Det kändes bra när Alex övergav honom på vägen, he, he!! Längtar också efter att börja träna igen, fast..., det kanske går över när jag "får" det...;-)

2011-02-22 @ 13:16:21
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Hejamamma

Justja, Alex heter han ju...

2011-02-22 @ 15:47:57
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0