Övningar

Som jag lovade, här kommer övningarna jag pratade om igår.

Planka på boll:

Den kan man twista till genom att med hjälp av armarna röra bollen framåt för att skapa mer obalans = jobbigare.

Höftlyft

Denna är bra att köra med skor på, då får man bättre grepp på bollen.

När jag skulle ned i plogen fick jag lite hjälp:

Lilleman var lite in your face...

Tillslut ordnade det sig:

Denna yogaövning är mycket bra för ryggen. Try it! Man behöver inte nå ned med tårna de första gångerna.

Nu ska jag in till stan för en blogglunch med Loppi och ikväll blir det spinning! Tjohooo!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Blogglunchen blir lika trevlig som vanligt när du har sånt trevligt sällskap!;)

Jag funderar över chinsen och har hyfsat koll inför kvällen.



Kram

2011-02-01 @ 09:51:51
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Mycket trevligt sällskap=)

2011-02-01 @ 17:56:50
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0