Löparmåndag

Idag är det 40 minuter distans i träningsprogrammet. Just nu är jag dock ganska nervös för en grej som händer imorgon... Har lite svårt att fokusera på annat men då blir det bra med ett löppass så jag kan sortera lite i huvudet och förbereda mig. Nej, det är ingen bulle i ugnen. Det blir inga fler bullar. Det räcker med de bullar jag har.

Idag fick jag schemat till PT-utbildningen och det blir hårda dagar måste jag säga. 9-19 i två 6-dagarsperioder. Det blir tufft för både mig och min man men kul samtidigt. Jag kämpar dock med att få Lillan att ta flaskan vilket måste fungera tills dess. Sist kollade hon på mig med ett mycket sårat uttryck när jag tog fram flaskan. Det spelade ingen roll att det var bröstmjölk i flaskan...

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0