Livet är för kort för att banta

Ett bra ordspråk jag läste idag. Samtidigt måste man ha i bakhuvudet att livet är (förhoppningsvis) för långt för att inte bry sig om vad man stoppar i sig. Jag försöker numera att inte vara så fördömande vad gäller dieter som ploppar upp även om jag själv inte riktigt anser det vara min melodi. Min melodi är att hitta balansen. Vi försöker äta bra mat där kolhydrater, fett och protein får samsas på tallriken. Det kroppen behöver med andra ord. Till helgen gottar vi dessutom lite mer. Livet är för kort för att banta. Utöver det gillar vi träning. Mmmmm, härliga träning... Imorgon blir det 50 minuter distans. Längtar!

Idag har jag hunnit baka bröd:


Häng med mig ut och spring imorgon vettja! Alltid kul med lite sällskap.

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Det skulle jag men den som trodde förkylningen var över trodde fel. Nu sitter det på luftrören. Blä! Promenader så jag kommer ut får det bli.

2011-02-19 @ 21:07:29
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Angel19 - Det löser sig snart. Ta det lugnt. Bra att du kommer ut på promenad. Kom ihåg att maten nu är än viktigare då du inte kan träna. Kram

2011-02-19 @ 21:20:39
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0