I am superwoman!

Jag kan inte vara annat än nöjd med veckans träning:

Måndag: 50 minuter löpning, distans.
Tisdag: Spinning
Onsdag: Vila
Torsdag: 70 minuter löpning
Fredag: Spinning
Lördag: 20 minuter jogg plus styrketräning

Give it up people! Imorgon har jag en välförtjänt vilodag, mina vänner.

Bara för att jag skriver det jag kommer att skriva kommer jag bli dödssjuk men jag chansar. Jag har sett ljuset. Jag har berättat om detta tidigare men jag börjar bli övertygad om att det hela handlar om återhämtningen. Du vet, att stänga fönstret snabbt efter träning. Håller man det öppet kan allt fanstyg ta sig in men om man gör rätt kan man åstadkomma underverk. Jag är noga nu med planerandet av maten innan träning; ett bra mellanmål med långsamma kolhydrater några timmar innan passet och snabbt efter passet fyller jag på med Recoverite. Numera äter jag Mito caps varje dag och två Mitt Val Sport. Utöver detta är jag mer nogrann med handhygienen på t.ex. gymmet. Jag petar mig aldrig i ansiktet på gymmet och direkt jag är klar tvättar jag händerna. Jag blev aldrig sjuk när alla andra var förkylda här hemma. Jag fick en känning som sedan försvann. Vanligtvis åker jag på varenda bacill eftersom jag aldrig kan hålla mig från att pussa å gosa med ungarna.

Nästa vecka är en vilovecka som innebär två 40 minuters distanspass och ett joggpass vad gäller löpningen. Sen är det ju styrka och spinning också såklart.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0