Förkyld?

Nu sitter den där igen, den där lilla förkylningen som flåsar mig i nacken. Den liksom surrar i näsan. Det positiva är att den har inte riktigt brutit ut och jag mår bättre idag än igår. Tydligen kan zink lindra och förkorta förkylningen så igår tog jag 2 vitaminer och fick därmed i mig 120 % av GDA. Ultramaken gav dessutom nåt piller från Hammer som ska vara bra för immunförsvaret. Kanske nåt man ska börja ta regelbundet förresten... Idag skulle jag egentligen kört ett 50 minuters distanspass men eftersom jag ändå flyttat det passet till imorgon p.g.a. en bloggträff jag ska på idag så hinner jag kanske tillfriskna. Annars tar jag det passet på lördag och gympasset på söndag.

Nu behöver jag verkligen boka in mig hos syrran för både det ena och det andra. Kanske får jag med mig fru PE om hon kan bestämma sig för vad hon vill ha för spabehandling? Annars går jag själv för nu börjar det krackelera både här och där.

Fler tips på spinninglåtar, hörni!

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Funderar på en semesterdag, ska vi boka ngt mitt i veckan? Fötter och tryne! Kanske vaxa rygg??;) haha vi bestämmer idag när vi ses. Ok?!

Ses i em! Kram

2011-02-17 @ 10:16:08
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0